Att baka biskvier bli kul, om man bakar med Caroline

hahahahahahhaaahahahahahahahahahahhahahahahahhahaahah. 
jag har inte haft så här himla kul på länge. Jag älskar dig, carro. du liksom gör mig på skatthumör. 
Efter praoen åkte jag och carro och köpte "kokosfett" och blockchoklad. när vi kom hem till mig började vi baka biskvier, dom blev sådär goda, dom smakade bara smör, och det var assvårt att göra dom, jag trodde inte det. Fady kom mitt i allt och han fick vänta utanför (men han fick komma in) fady tyckte att dom va goda :) sen gick vi till lekparkar och sen åt vi på max (fady bjöd). jag lovar, jag kissade nästan på mig, Carro är så himla sjuk i huvudet (positivt) 

Och du carro, jag älskar dig så himla mycket älskling!

(en gammal bild, 3 år)


Kommentarer
Postat av: Caroline

Jag sjuk i huvudet? :O va e de du skriver om mig :P

haha, jag har alltid otroligt roligt med dig <3

och du ska bara veta hur mycket du betyder för mig gumman, jag älskar dig <33

2009-03-20 @ 19:27:51
URL: http://carolineschoffel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0