inte ett moln, så långt ögat kan nå.

Michael Jackson :( 
Jag tycker verkligen att det är jättetråkigt att Michael är död. Han var liksom "king of pop". Han har gjort så otroligt bra musik och han har gjort en del knäppa grejer. Han har opererat sig typ 1000 gånger. han skulle ha en come back nu, men det blev aldrig av. han dog i natt av hjärtstillestånd. När pappa berättade att han ligger på sjukhus, trodde jag självklart att han skulel bli bra och att det inte var alltför allvarligt, men tydligen var det det eftersom jag fick ett sms av pappa dagen efter och han skrev "Michael död". Ärligt blev jag smått ledsen, även fast jag inte lyssnar på hans musik och inte heller är ett fan av han. men det känns ärligt konstigt att han är död. Man har liksom följt han lite smått. 

Men nu till min dag; jag jobbade idag. Nu är jag slut. Jag ska sova snart. Jag ska jobba i morgon. jag orkar verkligen inte, men jag måste. Jag vet fortf inte vad jag får i timlön men jag hoppas på hög :) Just nu kollar jag, mamma och syrran på inspelad Poirot-en gammal deckare. På tisdag blire allsång och då ska man ju självklart vara där. Först av alla också eftersom jag ska åka upp vid 7 på morgonen. JAG VILL STÅ LÄNGST FRAM! jag ska göra den största skylten också. Men jag vet inet vad det ska stå på den än. "I love Johan Palm" "johan palm i mitt hjärta" eller bara "Johan Palm" . Ingen aning, men en skylt blir det självklart. 
Nu ska jag kolla vidare på poirot. ha en trevlig kväll :P 

Kommentarer
Postat av: Isa

jo de var tråkigt att han har dött:( Jo de var kul fast jag pratade typ inget med han, jag frågade bara om hn kunde signera min arm och min mobil:) jag blev chokad när jag såg han. de började med att vi stod vid entren och helt plötsligt börjar massa tjejer skrika då kollar jag bak då ser jag Johan och henrik komma gåendes:)

2009-06-26 @ 22:27:42
URL: http://isajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0