3 fester på 3 dar

Jag vill be om ursäkt för att jag inte bloggat på hela 4a dagar. Det  har hänt en hel del. Avslutningsfest, grundentfest och studentfest. Jag är sjukt trött och orkar egentligen inte blogga, men jag måste.
I torsdags: var det skolavslutning och skolavslutningsfest :) Vi hade sjukt mysigt tjejer.Vi somnade vid 05:30? jag älskar er alla!

Jag orkade inet vända på bilden:) men så här var jag sminkad. 

Klänning från Thailand. 

rebecca och caroline som var bjudna till rosalias avslutningsfest 

anna och jag

tur i  kärlek? försök att blåsa bort alla fröna från blomman i ett ända andetag.
ssen lekte vi emos. Jag och anna blev emosar. Caroline och rebecca=fjortisar och Rosalia och Mälin=eeeeh? hm. Clowner?

Fredag: var det Albin, Lisette och Nicolinas grundentfest. Mysigt. 
Lördags: Var det Michels studentfest! Asbra musik och mycket dans! GRATTIS
Uppladdnings grejen laggar igen. så bilderna kommer en annan gång.
puss och förlåt för dålig uppdatering. 

Kommentarer
Postat av: Maria

Vad mysigt! :)

Jätte fina bilder!<3

2009-06-14 @ 18:33:35
URL: http://mariaamalia.blogg.se.blogg.se/
Postat av: Isa

vad fina bilder:) du är alltid så fin på bilder<3

2009-06-14 @ 19:29:05
URL: http://isajohansson.blogg.se/
Postat av: andrea

gud va fint ditt hår är! :)

puss

2009-06-14 @ 22:00:15
URL: http://andreanystrm.blogg.se/
Postat av: Anonym

du är det vacksraste som finns

2009-06-14 @ 23:23:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0