tre dar i streck!

Rolig bild som syrran tipsade mig :D
idag har jag vart med Rosalia (en tjej från min klass) som var på festen också. Fest och fest...mer tjejmiddag! Vi hade både mys hos henne och mig. Vi var hemma hos rosalia först och spelade tv spel, sen skulle vi upp till sthlm, men vi åkte aldrig dit. det var lite sent... Så vi badade hos mig i stället. Skönare och mysigare. 

Min syrra kom hem från Finland idag, mys mys. Just nu kollar vi på 102 dalmatiner. Har fortfarande ont i halsen men hoppas att det går över snart :) 

I morgon ska jag vara med Rosalia igen. Vi ska åka upp till sthlm. Sen blir det "film maraton". Syrran och hennes kompisar och jag ska kolla på film hela natten. KulKul.  
PUSSSSSSSSSS

Kommentarer
Postat av: anna

hejj sötsak hade du det trevligt i frankrike föresten? :)<3 älskar dig

2009-07-26 @ 00:24:44
URL: http://arichardsson.blogg.se/
Postat av: anna

hejj, tänkte oxå fråga om du ville följa med upp till sthlm i helgen och kolla lite i affärerna och kanske handla nått och fika?:) <3

2009-07-26 @ 00:26:37
URL: http://arichardsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0