förlåt...

Jag har inte skrivit på 2 dar nu.. Jag måste verkligen komma igång. 
I morgon är det Johan på Grönan som gäller, det har väl ingen missat? Själv ska jag väl åka upp vid 08,09 tiden för att få bra platser :) Min mobil har fortfarande inte kommit igång med comviq, jag känner mig helt handikappad. I kväll ska jag på fest hos Vanessa, Ricky, nadine och Marie, ska blir riktigt trevligt ;) 
Jag var på stan i dag också. Köpte riktigt fina bikinis, en vit med rosa/röda prickar och en lila med paljetter. Har packat idag också, ska ju resa bort snart. JAG MÅSTE BERÄTTA OM MIN DRÖM :O -jag jobbade på ett café i stockholm, där jag sommarjobbar. Jag ser att en söt liten pojke som heter Johan Palm kommer. Men när jag kommer närmare har han ögon stora som tefat och dom är orangea, hans läppar är gröna och han har ingen näsa. det var skitläskigt! sedan somnade jag om, ha ha. 
jag brukar alltid gissa Johans outfit innan han ska ha uppträdande. Jag gissade HELT rätt förra gången på allsång. Så till sommarkrysset tror jag att han har.. 
  • sina svarta jeans
  • en svart hatt med tunna, tunna ränder. 
  • en svart kavaj
  • allstar, converse
  • en vit och svart randig t-shirt. 
jag kommer säkert ha helt fel, VAD TROR NI ATT JOHAN KOMMER ATT HA PÅ SIG I MOROGN, KANSKE GISSAR du RÄTT !

Kommentarer
Postat av: Isa

haha han kommer iallfall ha på sina svarta jenas:) <3

2009-07-10 @ 15:14:12
URL: http://isajohansson.blogg.se/
Postat av: sanna

Åh ja vill också på sommarkrysset !

men får kolla på tv:n i stället . (:

men ha det så bra där, kanske ser dig.

haha, what a dream ! xp . ja tror

att Johan kommer ha på sig en skjorta

och sen svarta jeans ! (; , <3 puss.

2009-07-10 @ 17:27:00
URL: http://ssannastahl.blogg.se/
Postat av: Angelica

Svart kavaj med Grå tröja som Idag :D

& Sina Tras jeans :D

2009-07-10 @ 23:08:58
URL: http://angeliicahh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0