DATABLOGG- Tjejkvällen

visst har jag varit bra på att skriva i bloggen, men inte att svara på kommentarerna.. Min syrra har laddaren till min data, så jag kan inte få igång den. så det är därför jag bloggar via mobilen så ofta. *tjejkvällen blev lyckad och vi hade jättemysigt. Det var bara Rosalia och Caroline som kom. Men vi lät som att vi var fler, haha. Vi var uppe till 05:00 och vaknade vid 11:00. sedan åkte vi till Rosalia och pratade och eldade papper, haha. Mysigt hade vi då med. Jag kom hem vid 21:30 och nu sitter jag här lyssnandes på vuxenprat. Familjen Varence är på besök. Nu ska vi ta och dansa dans matta. 
Konstigt och rörigt inlägg, men jag kan inte tänka när jag är helt slut. PUSSSS




Kommentarer
Postat av: sanna

sv: Du får säga till om du kommer t Nyköping. (:

då får vi ta och träffas. <3

2009-07-24 @ 13:15:27
URL: http://ssannastahl.blogg.se/
Postat av: Isa

fina bilder:) hoppas du får tillbaka din laddare snart haha:) <3

2009-07-25 @ 11:48:15
URL: http://isajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0