ALLSÅÅÅÅÅNG!

haha, jag såg mig på tv igår. Jag var nämligen bland dom första som kom till Allsång på skansen den dagen. Jag, Caroline, Anna och (en kille som jag inte vill att jag nämner hans namn) åkte upp med 07:00 tåget till stockholm och tog sedan en buss till skansen. När vi kom var det redan jättelånga köer. Men vi trängde oss lite * dumma mig* Och kom in bland dom första. Vi tog platserna längst fram med hopp om att vi skulle få se Johan på nära håll, och det fick vi. Det var en väldigt lång väntan och Johan kom inte förrän klockan 17 tror jag. Johan fick träna upp sig lite och då skrek och klappade vi händerna hela tiden! det var helt tyst när dom andra sjöng. Stackars dom om man tänker efter... Men men, så blir det när man heter Johan Palm :) 

När klockan var 20:00 var det direkt sändning. Och ni lär ha sätt mig några delar i programmet. Redan efter nån minut såg man mig men från långt håll. Men när Johan sjöng såg man både min fina skyllt och skrikande tjejer under den. alltså jag, carro och anna. det som också var kul är att samtidigt som Johan blev intervjuad blev vi filmade igen. men på nära håll. Men men, att vara med i tv är ju inte meningen för att vi var där, utan det var att se Johan. OCH JOHAN VAR SÅ HIMLA BRA! Världens drag var det! Han var ÖVERLÄGSEN! 

Efter allsång var det extra nummer och då sjöng Johan igen. En beatels låt som jag tyvärr inte kunde sjunga med i, jag kunde inte texten, men han var så himla bra då med. Efter det väntade vi  35 min på att Johan skulle komma ut och signera. Men det tog så lång tid, så vi tänkte dra hem. När vi precis ska gå ner för backen hör vi världens skrik och vänder oss bakåt. Där springer säkert 200-300 fans i en klunga till ett skivbord där man kunde köpa hans skiva. Vi springer och tränger in oss där med. Vi fick autografer och det blev en liten pratstund. 
- Heeej, sa jag. 
-tjena, svarade han.
-Du får signera på det här kortet (ett spelkort) 
-haha okej. 
-jag ska sätta upp det i mitt rum, haha. 
-okej haha. 
Sedan skulle anna signera ett spelkort och en autograf på armen. Jag bad om en autograf där med. 
-skulle jag kunna få en autograf på min arm jag med?
-självklart.
När han skrev autografen kollade han inte på armen utan i mina ögon. jag blev typ helt stum och viste inte vad jag skulle göra. Jag blev lite skrämd tror jag, haha. 
-vad brun du har blivit, säger han sedan. 
-haha, yes. jag har solat mycket. 
sedan kramade vi om varann och sedan åkte vi hem. Jag och carro sov hos anna den natten. vi sov ute på studsmattan, men det regnade så vi var typ blöta. 
En helt perfekt dag hade vi! ååååh, vad jag saknar johan :( 





Kommentarer
Postat av: Isa

oj vad länge ni väntade fast de var ju värt de:D va kul de lät när du skrev vad Johan sa till dig:) alltså han är så söt<3 hahah jag saknade han på engång samma dag efter att jag hade sett han:P

puss <3

2009-07-01 @ 18:38:43
URL: http://isajohansson.blogg.se/
Postat av: Marre

coooolt, såg dej med

Vad är ditt nya nummer? Du måste skcika den anars kan jag inte få tag på dej ? :P

2009-07-01 @ 18:39:42
URL: http://mariamanjie.blogg.se/
Postat av: Beatrice

jag såg dig^^

2009-07-01 @ 19:19:46
URL: http://beeahh.devote.se
Postat av: Anonym

hahaha vi är j u bara för snygga i publiken xD<3

jaa vi fick en perfekt dag, han är så snygg och het!! puss

2009-07-01 @ 20:04:34
Postat av: Anonym

haha på sista bilden sjunger jag ju i micken :P<3

2009-07-01 @ 20:05:09
Postat av: anna

det är jag som skrivit dom två senaste så du vet haha glömde skriva de:P puss

2009-07-01 @ 20:10:19
URL: http://arichardsson
Postat av: Anonym

jag tar det mesta från din text om allsång för det är ås jag känner om oss jag ändrar bara mitt namn överallt till dit:P är de okej? puss

2009-07-01 @ 20:29:39
Postat av: Emma

åh, kan verkligen tänka mig det :) Såg så jävla härligt ut! Uch och fy att jag inte var där. men ska nog dra mig upp till stockholm i augusti och se honom iallfall :) kram!

2009-07-01 @ 21:22:08
URL: http://emaaaas.blogg.se/
Postat av: Beatrice

sv: på skansen :) stod bakom dig nånstans ^^

2009-07-01 @ 23:02:49
URL: http://beeahh.devote.se
Postat av: moa

UNDERBARA DAAAAAG !<3

2009-07-01 @ 23:26:39
URL: http://weourselfandus.blogg.se/
Postat av: emmaaa

Skansen var trevligt :D

men va fail att johan inte kom ihåg va du hette, :S

menmen, söta ni va på tv :D <3

2009-07-02 @ 14:22:04
URL: http://somemma.webblogg.se/
Postat av: Marilyn

ÅÅÅÅÅH VA KUUUL!

jag ville verkligen med men jag glömde helt bort att johan skulle komma i tisdags :(:(:(:(

men men.. så går det när man inte är kontaktbar.

Men vi kan kanske åka till någon stad där johan befinner sig i.

& vi MÅÅÅÅSTE vara snart..

jag har fått moppe kortet nu så det är bara att åka :)

min mobil funkar nu efter 2 månader så det är bara att messa.

älskar dig.

2009-07-03 @ 10:33:02
URL: http://melss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0