You don't see me♪♫

jag kom hem i fredags vid 5 tiden. jag åkte direkt till marre och sovöver. Vi hade jättemysigt och firade att vi äntligen var tsm igen med tomtebloss och vår originella caffeglass. Vi var hela lördagen och hade mys. På lördag kvällen åkte jag hem till min farmor och farfar och mös. Farmor var jätterolig hahaha. Min farmor och farfar är skönast jag lovar !!! ni ska bara träffa dem! På söndagen var jag med marre igen och vi hyrde film senare på kvällen och kollade på en av dem. Jag kommer inte ihåg vad den hette, men den var bra. det handlade om en krokodiltur med turister och sånt. nu har jag precis tagit ett långtlångt bad. Varmvattnet kom inte på slutet av badningen så det var ganska kallt, men härligt! Jag är faktiskt inte ett dugg trött men jag måste sova snart iaf. godnatt så länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0