Silver schampoo

Jag var på stan i fredags med Rosalia. Jag köpte då silver schampoo som gör att det gula i det blonda håret försvinner och man får en ljusare ton. Jag har använt det 2 gånger än så länge. Första gången blev det inte så stor skillnad, men nu när jag tvättat det för andra gången (idag) blev det ljusare och mer "vitt". Jag är nöjd av mitt schampoo!, jag kan rekomendera det till alla BLONDA som vill få bort den gula tonen. 

PRIS: 195 kr
VART KÖPER MAN SILVERSCHAMPOO: i det flesta frisörsalonger
VAD ÄR SYFTET MED SILVERSCHAMPOO: att ta bort den gula tonen från det BLONDA håret
VAD SKA MAN TÄNKA PÅ NÄR MAN ANVÄNDER SILVERSCHAMPOO: ha inte i schampoot i mer än 5 MIN! Det kan ge en lila ton eller en silvrig om man har torrt och slitet hår.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0