Onsdagen den bästa.


åååh! jag är så trött. Det har vart kul idag men jag har vart fööööör tröööött! 
det började med skola... den var faktiskt jobbig idag. jag hatar so och det hade vi i 2 timmar sista lektionen..*suck* Efter skolan var jag med Rickard, albin, sophie och marre. det blev inget sthlm för albin slutade 15:45 *jobbigt*. Vi var hur som helst hemma hos marre en stund och frågade oss själva vad vi skulle göra. Det slutade med att vi bestämde att åka ner på stan, köpa baguetter och hyra film. Vi hyrde en jättedålig film (tycker jag och rickard) den handlade om alien som typ kom till jorden och massa.... Se den inte! 
Nu ska jag nog sova.. jag är supertrött. I morgon har vi sovmorgon och börjar 9:10, första lektionen har vi mentorsträff (inte kul, ida vet varför :P ) 

äsch. nu ska jag ta en kopp tee och sova sött. 

Puss och godnatt! 

tänkte börja med något nytt, dagens låt och det blir idag: Johan Palm och Lisa-9 crimes

Kommentarer
Postat av: emelie

nej första lektionen är svenska, sen mentorsträff ;) höhö

2009-01-21 @ 22:14:48
URL: http://esfz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0