himla Peter-Pan!


jag och peterpan när jag borstar den

Jag rider med skolan på ridhuset SRK-södertäljeridklubb varje tisdag, och idag är det tisdag, alltså jag red idag! 
jag fick en häst som heter Peter-Pan. han var jättesnabb och när det var en kvart kvar av lektionen fick han typ ryck och skenade (galopperade assnabbt runt runt runt) med mig på och jag bara satt där och försökte sitta kvar, det var jobbigt och mina händer typ dog, jag hade så himla ont.. jag fick liksom hålla stenhårt och dra tyglarna mot mig så att hästen ska stanna, och efter 2 varv stannade den. Nu har jag en himla stor blåsa på mitt ringfinger och typ muskel kramp i fingrarna... jobbigt! 

det här kanske inte var så intressant, men jag tycker synd om mig själv ! 
puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0