Försoning suger...


nu sitter jag med Albin och wille. wille är lite jobbig ibland... Vi kollade på försoning innan. Jag, marre, wille och albin. Filmen var inte alls bra, den var jättelång och jättetråkig. Men keira är såååååå snyyyyyg! snyggaste!
 albin ger filmen 1/5... nej, keira var ju med det blir 5/5 
wille ger filmen 0,5/5... nu vill jag oxå ändra... hon är ju fett snygg. 
jag ger 3/5- bara för att keira är snygg!
när marre gick hem kollade vi 3 på vår haj-tur på film. det var lite kul.
ps: kolla inte på filmen.... alla dör .ds


puss kram. wille och albin hälsar. (enter-wille)


Kommentarer
Postat av: Carro

svar: Haha! Tack sötis!<3

2009-01-13 @ 12:35:24
URL: http://carolinelindamarie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0