Boktips

När jag var utomlands läste jag en av en prinsessas dagbok 1 & 2 ihop satta. Jag tyckte att den boken var suverän:P Den var ganska olik filmen i vissa stunder-men jag tycker att det bara var roligt att läsa när det var så. Jag kan verkligen rekommendera boken, jag tycker att ni borde läsa den.
En annan bok jag läst heter "i taket lyser stjärnorna" den var sorglig och väldigt hemsk men bra skriven. Den kan jag också rekommendera.
"klassresan" och "malin+Rassmus =sant" är skriven av samma författare och båda de böckerna är väldigt bra. "malin+rassmus=sant" är väldigt romantisk. "klassresan" var det länge sen jag läste men jag minns bara att den var riktigt bra. 
systrar i jeans-alla böcker är jättejättebra! Läs dem med. 


en prinsessas dagbok 1 & 2 får
 4,5/5

i taket lyser stjärnorna får 
4/5

klassresan får 
3/5 

malin + rassmus = sant får 
3/5

systrar i jeans får 
4,5/5

läs dem! 

Kommentarer
Postat av: Anna

Oj vad mycket böcker! Jag har inte läst en enda av dem ^^, lr jag har sett filmerna meeen de räknas kanske inte (a) ;)

2009-01-13 @ 21:08:25
URL: http://anna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0