nattinatti


hihihi. ska sova nu, det har vart en lång och konstig dag. sista timmen var det musik. jag kom på värsta idén med att vi skulle spela "viva la vida" och det ville typ alla utom Fanny och Emelie (dom gillar emd och danny) 
Jag fick då sjunga... det gick inte alls bra-jag lät som en kratta! 
Efter skolan var det ridning. fick zilja och det gick bra. Jag kom precis upp från soffan och i soffan kollade jag på topmodel (fel tjej åkte !) nu ska jag sova. det ska bli så himla skönt.. men först ska jag rota lite i garderoben och kolla om jag har något som jag kan ha på mig i morgon. 

mina kompisar som jag nämnde i inlägget (fanny och emelie) har bloggar. här kommer dom.
fzetterberg.blogg.se
mli.blogg.se
eller hur är det smart liksom att heta mli. asså det blir ju emelie! så himla clever! 

dagenslåt: viva la vida
dagens bajs: asså himla kommentarer skit. jag kan inte svara på dem, och allt är så himla segt... jag svarade liksom på alla, men dom kommer inte upp. så alla som kommenterat JAG SVARAR SÅ FORT JAG KAN, OCH TILLS BLOGG.SE SLUTAT STRULA! 



Kommentarer
Postat av: Carro

jag känner mig lite utstött:(

hihi ne men jag tkr de e bra att du inte länka till min blogg;) haha

2009-02-03 @ 23:18:05
URL: http://carolinelindamarie.blogg.se/
Postat av: Sandra

alltid detta strul med blogg.se trååååkigt.



Svar: Låter som en riktigt bra helg!

Ja det blir match för min del i Malmö, sen utgång på kvällen. Ska bli kul!

2009-02-04 @ 00:31:41
URL: http://froggie.blogg.se/
Postat av: erika

haha tycker du? jag tycker han är mer söt! :)

2009-02-04 @ 18:01:37
URL: http://eriikal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0