Tjejkväll hos Anna!

det blev jag och Rebecca som åkte till anna i går. Riktigt mysigt var det! Hon bor precis utanför flera hästhagar och bor 20 min gångväg till Stensjön. Det blev ingen ridning, hästarna blev riktigt rädda och ena sprang iväg, men det löste sig. I stället kollade vi på 3 filmer tills klockan blev 06:00. Sedan planerade vi höstterminen i 9an, vad vi ska göra, haha. Jag vet inte riktigt om jag kommer att klara av det. Jag vill inte sjunka lika lågt som "han". -nu vet jag att ni inte fattar ett skit om vad jag menar. 
Jag är smått sjuk. Jag mår illa och sitter hemma. Om jag känner mig bättre ska jag åka till Marre på kvällen. Vi ska ha "spelakort maraton" Jag och Marre kommer att vinna lätt över Albin och Rickard. Nu ska jag nog ta och sova lite, ska bli riktigt skönt. 

fråga; vad tycker ni om Johans inlägg om att han inte har så bra kontakt med fansen? Jag vet att många har klagat på honom, och att det här kan vara vändningen. Jag hoppas att han fortsätter att "kämpa" med att få dom fansen han förlorat att komma tillbaka. Men visst kommer det bli roligare att komma på hans spelningar nu? Men att han skrev att han var ond? Det är ju knappast sant. Han är charmig och gullig! 

Kommentarer
Postat av: Isa

fina hästar:) Hoppas du blir bättre:D<3

jo jag håller med dig han är inte ond han är gullig som du sa:) Jag tycker att de är gulligt av Johan att tänka på fansen:)<3

2009-08-06 @ 22:12:15
URL: http://isajohansson.blogg.se/
Postat av: jennifer

Är du bättre nu gumman?

Ses i kväll, puss

2009-08-07 @ 14:04:57
URL: http://jenniferlinnpersson.blogg.se/
Postat av: anna

jaa vi hadejättemysigt, det är faktiskt skön tt bo såhär tro det eller ej. men vi får se hur det blir nu i nian<3 puss vi måste ses snart

2009-08-10 @ 11:45:27
URL: http://arichardsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0