i morgon börjar det avskyvärda

japp. skolan i morgon. Inge vidare kul! Asså jag menar, jag har saknat kompisarna, men absolut inte ämnena. Idag frågade jag mig själv om 8+8=18 men när jag sedan räknade på fingrarna upptäckte jag att det var 16. Jag har helt klart hjärnsläpp. Matten är nog ändå värst. Det är det ämne jag har svårast för. Det räcker väl med om man har en miniräknade bredvid sig. varför ska jag kunna x och y? när kommer jag någonsin undra hur kordinatsystemet ser ut och vad det går ut på, helt onödigt.
Om ca 40 min går bilen till Caroline. Jag ska sova där, ingen av oss vill gå till skolan själva, det är ju riktigt läskigt asså. Ska bara snabbt tvätta mitt hår och sedan fundera på vad jag ska ha på mig i morgon. Ingen aning faktiskt, men brukar man inte typ ha på sig något finare? Så nu måste jag rota igenom hela garderoben- yey !
Har ni kollat Johan Palms hemsida? Alla frågor han har svarat på? Jag höll på att dö av skratt, seriöst, var han inte lite smått taskig? 
-haha, Johan, älskar du mig? (fan)
-Inte personligen...(johan)
-*berätta något om dig som jag inte vet?* (fan)
-jag kan berätta att jag ogillar när folk skriver frågetecken efter en vanlig mening när frågetecknet egentligen ska komma efter en fråga. (johan)
Det var ju exakt som hon gjorde som skrev frågan. Hah, stackarn :P 
nej, nu måste jag hoppa i badet. PUSSSSSSSSSS

Kommentarer
Postat av: Isa

okej stackars dig:( jag börjar först nästa vecka:) men jag längtar verkligen inte, för min klass ska gå till tarfala de är 2 mil att gå de kommer inte jag palla:P. Haha jo jag har läst alla frågor vissa var roliga att läsa:D haha jo stackars hon som skrev den där frågan om ? tecknet

2009-08-16 @ 17:00:11
URL: http://isajohansson.blogg.se/
Postat av: Sara

Rösta på numer 5 på : http://annkisvenssons.blogg.se/artiklar/ , Det skulle betyda otroligt mycket :D <3

2009-08-16 @ 18:22:26
URL: http://johanpalmfanetsara.blogg.se/
Postat av: Sanna

Hey, du ska väl komma till grönan på torsdag ? :D

vilken tid ska du isånna fall dit ?

2009-08-17 @ 13:47:16
URL: http://ssannastahl.blogg.se/
Postat av: Pappa

Sov gott, tänk på rösten.



Längtar efter dig

2009-08-18 @ 19:43:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0