-blogg har blivit tråkigt

Jag vet inte vad jag ska göra med bloggen. Tycker blogg har blivit tråkigt. jag har ingen lust med att sitta med datan, när man har kompisar att umgås med, som dessutom är mycket roligare än bloggen. det är också väldigt mycket med skolan nu. Att börja skolan var inte alls kul.. Det var roligt att träffa alla kompisarna, men efter det då? Nä inge vidare.
vet inte vad jag ska skriva i bloggen, och det är därför jag inte för det längre. Puss..
CAMILLA, (DU SOM KOMMENTERADE MIN BLOGG) DET ÄR JÄTTEVIKTIGT ATT DU BERÄTTAR VEM DU HÖRT DET FRÅN. och svaret är nej på din fråga dessutom.

Kommentarer
Postat av: Isa

Du kan ju skriva blogg när du har tråkigt:) <3

2009-08-29 @ 22:40:47
URL: http://isajohansson.blogg.se/
Postat av: Camilla

Ja hehe jag känner Sofia ,altså en av tjejerna som ska starta klädmärket och hon sa det. Men nu när jag pratade med henne så sa hon att du dragit dig ur och att de letade efter en ny modell. Varför drog du dig ur? Du skulle passa värsta bra ju:D

2009-09-01 @ 22:38:20
Postat av: Camilla

Ja hehe jag känner Sofia ,altså en av tjejerna som ska starta klädmärket och hon sa det. Men nu när jag pratade med henne så sa hon att du dragit dig ur och att de letade efter en ny modell. Varför drog du dig ur? Du skulle passa värsta bra ju:D

2009-09-01 @ 22:39:05
Postat av: Marie

skriv om tips som tillexempel skönhetstips eller om någon stor rolig ny´het eller något liknande så blir det nog roligt att blogga igen :)

2009-09-08 @ 00:17:44
URL: http://exaktmarie.blogg.se/
Postat av: Katte

Besök gärna min blogg :)

2009-09-13 @ 19:06:21
URL: http://mylifeasteenager.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0