SOMMARKÄNSLOR


oh yes, vi är störda! Kan man ärligt ha roligare? Svar nej! 
"asså bara så här lite" haha 
"neje,  jennifer du är ju mycket ... i .........."
" haha, neje. bara så här mycket" 
asså cheet! Det är typ sommar nu. 
Jag hade 2 prov i dag som gick jättebra! Jag är stolt över mig själv! haha. När vi var klara med so provet fick vi gå hem, så jag slutade ca 1 timme innan vi skulle sluta egentligen. Efter skolan var jag med mina bebisar. Marre, rickard, albin, soffan och hennes lillebror. Vi mös på Torekällberget  och picknicka. Marre, soffan och lillebron gjorde: kladdkakemuffins, chokladbollar och skones. Det var så himla mys asså! Uppe på ett berg, såg allt och lyssnade på Håkan Hellström och skrev vårskrik. Puss på den sköna och härliga dagen!

Ps: hade statistik rekord!, fortsätt så :) ds

Kommentarer
Postat av: Marre

bara liiiiiite !



VI hade så himmla kuuuul :D:D asså SOMMAR!!

Ingen slår oss jennifer ! PUSSS CP

2009-04-30 @ 07:12:10
URL: http://mariamanjie.blogg.se/
Postat av: nicolette

det var jättefina bilder på dih och marre jag spara bilderna för att dom var så snygga på er

2009-04-30 @ 09:24:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0