Bajs vecka!

Hejhej. Känner att det var länge sen jag bloggade, som det då är. Jag kommer att blogga flitigt igen. Men veckan som kommer kommer vara en stor "börda". 
måndag-matteprov. assvårt och jag fattar ingenting!
tisdag-engelska gloosor (21st)
onsdag-Soprov, Vg och Mvg delen och optikprov
Torsdag-spanska prov del 1
Fredag- lediga. 
Fredag är den enda dagen som är bra! och den 1/5 ska vi ut i skogen och mysa. Det blir typ kanske 100 pers som åker dit, vissa sover över, och jag är en av dem. 

(bild tagen i thailand)
jag är lyckoost. jag fick signeringen på singel först av alla, eftersom jag träffade han när vi skulle spela in den 8/4. Lägg märke till hjärtat, haha!<3

dubbelhaka var det här då! men iaf, jag skulle visa hur mycket mitt hår blekts i Thailand, dessutom var det dåligt ljus på den här bilden-jag ser inte alls brun ut ! :( 

den här bilden ser man min färg då. skjortan är köpt i Thailand, och den är super söt:) 
puss och kram! och hoppas ni hade en skön och rolig helg!

Kommentarer
Postat av: Nadine

jag har med en Johan atograf som det står Till nadine Kram johan palm och sedan ett hjärta :D <3

2009-04-26 @ 11:46:25
URL: http://bulloman.blogg.se/
Postat av: Maria

Så söta bilder på dig! :)

2009-04-26 @ 15:47:09
URL: http://mariaamalia.blogg.se/
Postat av: tove

riktigt,riktigt söta bilder på dig och johan..

Inte för att jag är något fan till johan, men måste bara få säga att bilderna på er är riktigt urgulliga :)

2009-04-26 @ 19:42:28
URL: http://tovelilja.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0