Ringring, gloende killar och en rolig beställning.

hahahahah. slutar aldrig att tänka på gårdagen, hemvägen från idol. hahahah 
-är det där din mammas bil? - jag
 -nej det är det inte, hoppas att hon inte har åkt till globen om hon trodde att idol spelades in där.
 (Det ringer någonstans medans vi pratar) 
-det ringer.
 -nej jag tror inte det. 
- asså carro, det ringer. 
-ahaa. 
-hej det är carro. 
såååå himla kul. Jag fattar om ni inte förstår, men så sjukt kul vi hade. 
Vi stannade med bilden och jag och carro gick till donken. när vi precis lämnat bilen kollar jag åt höger och ser att 5 killar verkligen glor på oss och typ slutar aldrig att kolla.
 - carro, kolla åt höger-jag 
(carro kollar sig omkring) 
- asså där, (jag pekade diskret) carro hoppar till när hon ser att alla tittar ut och glor på oss. Sååå himla kul.
 När jag och carro kom in till donken skulle vi besälla två chicken wrips, eller vad de hette.
 en kille står framför oss med sin tjej som typ säger något kul, kommer inte ihåg vad. Men jag höll på att dö av skratt och carro med. Jag skrattar fortfarande när jag skriver om det här. Vi hade så himla kul!


jag fattar om ni inte förstår. det går bara inte att förklara. Men carro fattar iaf. Puss på dig gmn !

Kommentarer
Postat av: Carro

haha. Skrattar när jag läser, så sjukt kul vi hadexD övertrötta eller vad?:P

puss på dig!<3

2008-11-23 @ 00:16:20
URL: http://carolineaxelsson.blogg.se/
Postat av: Carro

haha. skrattar när jag läser, så sjukt kul vi hade! Övertrötta eller vad? x)

puss på dig!

2008-11-23 @ 00:18:38
URL: http://carolineaxelsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0