Otur!

De har ösregnat hela dagen och jag och carro skulle till ridningen.Vi missade bussen från skolan så jag och carro fick gå ner till andra stationen och vänta i regnet.  när vi kom fram till centrum åkte vi hem halv 4. Vi fick då vänta i 20 min och de var iskallt och min jacka var blöt -.- När vi kom hem gick hon och hämtade sina ridkläder och de gjorde jag med. Vi hade asbråttom sen när vi skulle gå till ronna och ta bussen där i från. vi fick springa och vi var asblöta. När vi hade kommit halvvägs kom jag på att jag glömt min plånbok med mitt busskort i :O men jag orkade inte gå tbx. När vi kom fram till stationen hittade carro en bussbiljett i väskan så jag fick låna en stämpel. När vi kom till ridningen var alla där, och vi var typ försenade. sen skulle vi byta om också. och eftersom de hade regnat in i våra väskor fick vi jätte svårt för att ta på sig kläderna. De fastnade och knölade. Sen fick jag en hat häst - Casper och han var astjurig så jag fick ta ut han i gången och göra i ordning han där. Men när vi väl började att rida fick de jätte bra och han var duktig! 

Jag hatar regn!

jag och caroline <3

Kommentarer
Postat av: ida

ni är finast!

2008-11-11 @ 20:30:11
URL: http://idahenriiksson.blogg.se/
Postat av: ida

JAG LÄNGTAR!

2008-11-11 @ 20:42:18
URL: http://idahenriiksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0