Johan i telefonen :O <3

jag pratade alldeles nyss med johan :o 
jag ringde till ida för att prata med johan. 
- hej de är marilyn säger idas telefon
- kan jag få prata med johan säger jag
- okej vänta säger marilyn
- hej de är ida
- vem ?
- johan
- chiit. asså jag är så himla ledsen för att jag inte fick träffa dig, jag fick inte komma upp till sthlm. 
- vem är de?
- jennifer, den rosa tandborsten
- jahaa, hej 
- asså de är helt sjukt att jag pratar med dig
- de är helt sjukt att prata med dig oxå
- är carro där med percing?
-jaa, vänta lite
- ida kom, hej. 
- asså jag har pratat med johan :O 
- jag vet. 
sen kom marilyn i tellen
- hälsa johan att vi syns på fredag
- jag ska sa marilyn 
sen la vi på. 
himla sjukt !

Kommentarer
Postat av: Carro

jag hörde när han sa "carro"när han pratade med dig jag ba va?! haha.

2008-11-19 @ 19:36:52
URL: http://carolineaxelsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0