IDOL 21/11-08 Genrep och live

igår åkte jag, carro, fanny, emelie och tina upp till idol. Jag, carro och tina åkte på genrep och johan var jättebra. Medans kevin och robin sjöng ringde jag marilyn och ida som var hemma i södertälje.  När genrepet var slut gick vi 3 in i väntrummet för riktiga idol. Vi ställde oss i kö för signeringen men vi hann tyvärr inte få någons autograf. Emelie och Fanny var redan där inne när vi kom. Jag och carro fick gratis mat och fika och gratis galge att hänga ytterkläderna på (vip)
Vi hade precis ätit så vi åt ingenting. Sen var det insläpp. Vip fick gå in sist. Vi fick platser i mitten läktaren och på mitten raden typ. Vi såg bra :) När johan kom skrek vi  så att dem framför och bredvid oss fick hålla för örona:) Johan var så himla överlägsen alla andra. Han var bäst! 
 de här bilderna togs på genrepet, jag orkade inte ta några kort på live, jag ville njuta av johan så mkt jag kunde. :) anna var så tråkig så jag tog inte kort på henne. (ta ej bilderna. fotograf jag)

som ni vet hängde johan och anna löst. 
Jag röstade 30 ggr, jag skojar inte = 171 kr
Carro röstade 8 ggr.= 45,6 kr 
Det var 1% mellan Johan och Anna. 
Jag tror att johan klarade sig tack vare mig och carro ! 
SKAM PÅ ER SOM INTE RÖSTADE! JAG GRÄT, JAG NÄSTAN DOG!

Kommentarer
Postat av: Carro

haha SKAM!:P

<333

2008-11-22 @ 17:47:07
URL: http://carolineaxelsson.blogg.se/
Postat av: madeleine

1 fucking % de är typ ingenting :'( fattar inte folk johans talang? jag blir så himla sur.. Anna e skita tråkig hon borde ha massa mindre röster än Johan.. även denna vecka måste jag säga att jag är besviken på svenska folket, de kan INTE rösta !!! han e söt bäst jag vet inte vad ! du har iaf gjort ditt jobb... kan du skicka hans nummer till mig som ska va nästa vecka för ja kmr va på globen och kan inte se :'(

2008-11-23 @ 00:55:57
URL: http://madelejnes.blogg.se/
Postat av: Marilyn

hoppas du hade det kul gmn <3 och tack för samtalen. de var värdefulla"

2008-11-23 @ 01:28:57
URL: http://melss.blogg.se/
Postat av: Maria

Samma "/ röstade 8 gånger :)

2008-11-27 @ 22:02:03
URL: http://johanprinss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0