i morgon är det, men i morgon är det idag.

Om inte alla redan har läst det, så ska jag på idol i morgon och träffa min älskling :P 

Idag har jag vart i skolan och inte gjort något speciellt. När vi hade tjejträff ( den sista lektionen ) kom sirkka (min pappas brorsas fru) (rektor på min skola) in och berättade att Fredrik inte ska vara lärare på vår skola längre. jag blev jätte ledsen, men jag tänkte "men han kommer ju tillbaka han ska nog bara vara pappa ledig" men han kommer inte tillbaka och jag blev jätte ledsen när sirkka sa att han skulle börja arbeta på ett annat jobb. Jag blev nog mest ledsen än arg. Han är bland de bästa lärarna på skolan och han ska sluta. :( jag hatar de. Man har alltid kunnat prata med han om de är något. Och de kommer att kännas tomt utan han. Jag vill inte ha någon annan musik lärare en Fredrik. Han är bäst! 
 kommer att sakna dig mest! :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0