Förlåt-stan-tröja

Jag hade helt enkelt ingen tid att blogga i går. förlåt...

Igår var jag på stan med Sophie och Marre . jag köpte en tröja som jag ska skriva på till idol. Den kostade 49,50 kr på HM och de var ett bra kap :P Marre provade jätte fina klänningar som hon ska ha på ett bröllop i januari :) Sen skulle Sophie hem, men då kom janine (syrra) och hon följde med mig och marre en stund till på stan. Jag köpte saker till Johan Palm <3 En tandborste som blinkar och är rosa och ett avslappnings hjärta och sen skrev jag ett brev. ett a4 papper på 2 sidor. jag skickade med ett armband också :) såå om han har läst mitt brev ska han förhoppnigsvis ha på sig de :) Jag köpte tandborsten för att han inte har gula tänder om ni tror de, utan för att han borstar sina tänder 2 ggr per dag och då kan han tänka på mig som gett presenten. Smart vaa? :) hahahah . sen åkte jag och janine hem och vi sa hejdå till marre. Jag och janine köpte sushi med oss hem och sen gjorde vi min tröja :) skit snygg jag lovar! 
  texten står åt fel håll, jag vet. och jag ber om ursäkt... och förlåt för ett stökigt rum. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0