sthlm med Ida!

vi slutade kl 12 idag så jag och ida åkte till sthlm. Vi kollade på klänningar till "skol "balen" " haha :) Jag prövade minst 7 klänningar och ida prövade en massa också. det slutade med en klänning för 199 kr på gina och ett par jeans som ida skulle köpa på gina oxå. Sen köpte vi en rolig present till fredrik som ska sluta. det är faktiskt jättetråkigt :( Jag och ida var på donken x antal gånger och typ åt lite och pratade lite  :D sen träffade vi fanny, emelie och carro. Nu ska jag nog lyssna på lite musik. 
jag och marre ska på fets på lördag, då tänkte jag ha på mig min nya klänning. Vad ska du ha på dig? :O <3 
puss


Kommentarer
Postat av: 'Marre

vet ej ska köpa ngt på fredag:)

2008-12-11 @ 07:52:08
Postat av: janine

din klänning var jättefin vad dul att ni hade kul där uppe

2008-12-11 @ 10:22:48
Postat av: ida

sv: hihi, ohja :D vi hade bäst!

2008-12-11 @ 18:34:39
URL: http://idahenriiksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0