Mysdag-ingen skola för mig

Jag vaknade 10:30 - då jag egentligen skulle börjat skolan, om jag inte var sjuk. Jag gick upp, snöt mig och käka massor med halstabletter. Sen gick jag ner och gjorde 3 ostmackor och åt dem framför tv:n och njööt. Jag kollade på saltkråkan och sen spelade jag spel på tv4.se och sen kollade jag på johan klipp. I morgon har jag prov-jag ska komma till skolan och göra det sen ska jag nog dra hem, jag mår inte alls bra. Carro kan inte komma till mig i eftermiddag heller , vi hade bestämt det, men jag kan typ inte ens prata, jag är helt teppt och hostar...
Nu ska jag nog plugga lite engelska till  provet och göra spanska läxan :( 
puss <3

Kommentarer
Postat av: madeleine

vet du vad jag har ;) jag har typ alla johan palms låtar på datan ;)

2008-12-03 @ 21:09:08
URL: http://madelejnes.blogg.se/
Postat av: madeleine

adda min msn [email protected] jag har alla utom free falling, vilka har du? kan du skicka dina ? :D<3

2008-12-04 @ 12:11:50
URL: http://madelejnes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0