internetcafe i sydafrika

Jag har det underbart har!
Just nu sitter jag pa ett internetcaffe och bloggar lite, sjalvklart har jag kollat pa Johans blogg redan; det var det forsta jag gjorde nar jag satte mig har >) 
De forsta fyra dagarna var vi i constancia, det var jattevackert dar och vi mos. Vi kollade en dag pa pingviner, dem var jattesota! JAG STOD SKITNARA DEM. haha. Sen akte vi till safarit och dar var vi i 2 natter och 3 dagar. Vi sag alla mojliga djur, Lejon, bockar, gnuer, noshorningar, skoldpaddor,  flodhast, giraffer, vildhastar, zebror, krokodil. aaah ! massa, jag har glomt jattemanga. Det coolaste var nog lejonen, det var 9 st vi sag, fyra av dem var ungar och dem var jattesota! men nu 'ar vi nogonstans i sydafrika och det ar jattefint har. den 3/9 ska vi till hajarna, ner i buren.. >O

det ar jatte jobbigt att skriva utan de 3 bokstaverna haha, sa jag skriver inte mkt nu.
jag saknar er jattemkt, och jag kan inte skicka kort till alla, ,men till nagra >P

Jag kan inte skiva sa mkt mer, jag maste ju ha nogot att prata om sen nar jag kommer hem, ni kan ju inte bara lasa vad jag gjort >P

Puss och kram ! elskar er!

Kommentarer
Postat av: Anonym

det är ju kul och läsa att du tar johan i idol som du inte känner före dina vänner -.-

dålig stil

2008-12-31 @ 19:55:58
URL: http://http:/
Postat av: Anonym

hoppas du har det skönt gumman!

saknar dig jääääätte jättte mkt"

åh vad saknad du är!

älskar dig gmn <3

2009-01-04 @ 13:57:56
URL: http://melss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0