helsningar fran sydafrika igen

hej pa er alla! just nu har jag precis atit vardens godaste sallad, mums. Igar efter att jag vart inne pa internet gick jag mamma och janine och schoppade. jag hitade en allstar vaska som var ursnygg, ett par skor, 2 langarmade trojor och idag kopte jag 2 linnen. Det ar tyvarr inte bra vader har... men vi aker till ett annat stalle i morgon, forvanta er inte att jag kommer hem brun, for det kommer jag inte att vara om vadtet inte slar om. det ar jobbigt det dar med bokstaverna... men det gar ju:P
jag saknar manga jattemkt, men jag har det sa otroligt skont har, man far verkligen slappa och njuta. jag har inte badat nogon gang an, kom jag pa :O bara i badkatet... jag ar radd for vithajar som simmar har i vattnet, det ar sant det finns lite vart som hallst, snart far jag se dem levande, pa riktigt. det blir kul. nu ska jag nog vara lite soseal och ga ut och satta mig vid vart bord. jag maste bara saga att jag blivit beroende av en bok som heter -prinsessans dagbok 1 och 2- leees den!

nu ska pappa kolla ngt pa datan, jag hor nog av mig senare kanske. pusssss

Kommentarer
Postat av: Marre

HEj BÄSTAVÄN !

Jag saknar dej så !

Jag klaar mej inte utan dej, måste höra din RÖst !

jag blir glad över att höra att du har så kul ;) Jag är Hos mina kusiner och har passat dom idag. DEt har vart jätte mysigt. Men åh Vad jag saknar dej mitt lyckopiller ! Jag lovar att jag inte ska boka ngt den 10 och 11 januari För då kommer jag va upptagen att pussa på DEJ ! :D heheh

fattar inget med Magneten ? hehe

men Här e det kallt, om det är fint väder ngn dag där så ta vara på den stunden och njuuuut !!!! heheh Men Jag sakanr dej sååå Och jag älskar dej ubber mycket ! du kaninte ana hur mycket ! Men cilla där myggan ! :)

ÄLSKAR ÄLSKAR DIG DIG !!! Häsla din syrrra,mamma och pappa :) Jag sakmar dej åhh.

Jag vill inte äns tänka att du är där, jag låssas att jkag är i Västerås och du är i södertälje och snart kommer jag hem för att va med dej. Men du är ju i Afrika ! Du få HA DEt sååå KuL !!!

Älskar dej min lilla fjortis <3

2008-12-30 @ 17:27:42
URL: http://mariamanjie.blogg.se/
Postat av: marre

med det där Fjortis asså jag fattade inte vad du menade Med fjortis ???? hehehhe

2008-12-30 @ 17:28:29
Postat av: hanin

åh fan va mysigt :o har alltid velat åka till afrika nån dag, du får ha en trevlig fortsatt semester! :)<3

2009-01-05 @ 19:36:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0