FEST

En gammal sommarbild av en själv
Igår var jag på fest. Det var så himla roligt och det var jätte bra musik! 
Först var det syriansk musik och jag och marre dansade tills våra lillfingrar gick sönder och sen vid 11 kom dunket igång och jag och Marre dansa som vildingar. det bjöds på massa godsaker och läsk :) Såååå lyckat. Egentligen skulle jag och marre åkt hem med hennes föräldrar men vi fick skjuts av Robin, Kim och Philip :) tack <3 
Marre remember?
"hejj", *klapp på armen*
"hejj vad heter du?" "jennifer" "ska vi dansa" klapp på armen och putt. HAHAHAHAHHAAHAHAH

Måste bara säga att helgen var vart bäst. 
Fredag- idol och Johan
Lördag- fest! 
Söndag-sovmorgon och film med Marre. 
Tack alla! <3

Kommentarer
Postat av: Marre <3

SNUSK GUBBE HAHHA

2008-12-14 @ 20:02:56
URL: http://mariamanjie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0