en vecka med FF

Det är några som missuppfattade mitt inlägg om killar. Killar kan ju vara världs bäst också. Dom är sköna att vara med, för som snackar inte skit och skvallrar inte som oss tjejer ( vi gör det ofta har jag märkt, för ofta) Dom värkar ha ett skönare liv också. Inte så mycket bråk, och få är inte ovänner. Du som hette "någon" och kommenterade, Om du skulle läst min sista rad i inlägget, skulle du nog fått en annan bild av det jag skrev. "Killar kan ju vara bra också, nu tog jag bara fram det negativa" 
OM DET FINNS NEGATIVT, MÅSTE DET FINNAS POSITIVT  :) 

FF veckan har tagit slut. Jag har verkligen gjort saker HELA TIDEN! Mamma och pappa kom hem från Tyskland idag, så ingen mer ff nu ! 
Måndag: Tjejkväll, caroline sov över! 
Tisdag: var med Caroline och sen blev det Allsång och "killkväll"
Onsdag: Kollade på barnen i bullebyn
Torsdag: Var med Nicolette. Vi badade i vattnet och mös. Sen blev det Rickard, Albin och Felippa hemma hos mig
Fredag: Var med felippa och sen kom Albin och Rickard igen. 
Lördag: Var med Rickard, Albin och Felippa och sen blev det att laga mat till mamma och pappa. 
veckans bilder ; FÅR KOMMA SENARE

Kommentarer
Postat av: Isa

ne verkligen inte:( du verkar ha haft en trevlig och kul vecka haha:) puss <3

2009-08-01 @ 22:16:20
URL: http://isajohansson.blogg.se/
Postat av: Isa

haha:) va kul att du har fått internet på datorn nu:) <3

2009-08-01 @ 22:24:52
URL: http://isajohansson.blogg.se/
Postat av: samma "någon" som kommenterade på inlägget "Killar"

okeej tjejer kan ju oxo vara bäst...:D:D

2009-08-02 @ 17:50:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0