MALMSJÖN I MITT HJÄRTA

Har jag för mkt bilder och för lite text i mina inlägg? AJA, så får det bli i det här inlägget också :) 
Bilderna är tagna med mobilen, 3,2 megapixel
Om ni åker in till Södertälje någon gång, måste ni bara ta ett dopp på malmsjön,gärna GAMLA malmsjön. Den är lugnare och fräschare. På vägen dit träffade jag Michael som går i min paralellklass. Han hade blivit skitbrun, så jag var tvungen att sola lite i morse. Riktigt härligt var det att bada där. Vi satt och mös från 18:00 till 20:00 där. love malmsjön. 

Kommentarer
Postat av: Marilyn

såg dig när du klev upp på bussen :)

Men i får absolut ta och dra upp dit i april :)

Minnen måste väckas :)

allt bra med dig?

kram

2009-08-10 @ 11:04:15
URL: http://melss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0