Johan på grönalund.

jaha... nu var Johans turne slut och jag hoppats att jag kunnat komma på fler. Men när man inte har haft tid, och inte heller pengar så har jag inte kunnat. Nu ska jag berätta om i torsdags 20/8.
Det började med att jag och Anna åkte till Stockholm med 13:00 tåget. Vi åt först på nancys. När vi kom fram var det inte alls mycket folk där. När bandet släpptes ner, sprang vi till scenen och kom bland dom första. Vi fick skitbra platser. Bara efter 15 min såg vi Johan och bandet gå mot extreame och åkte ett åk. sedan gick vi fram och pratade med dom :) 
-hej (jag)
-hej(johan)
*kramas*
-men det är ju du! (johan)
-haha, jaa. (jag)
(det var ganska svårt att känna igen mig med tofs och solglasögon från början kanske? :) haha. 
Sen drog dom vidare. Jag och anna låg och solade i någon timme och sen träffade vi andra Johan fans som vi träffat förut. Bland annat Emma och Hannah, som är  super roliga tjejer. När konserten drog igång började jag storböla och sedan fick jag ingen luft. Flera fotografer kom fram och fotade men den kom en vakt och frågade om allt var okej och om jag ville ha vatten, och det ville jag verkligen. Efter att ha skrikit så mycket så att det kändes som att det kom blod tog konserten slut. Jag skulle hoppats på flera, flera timmar till! Skönt att få skrika av sig en hel del! 
Sedan var det dags för signering. det bildades köer redan innan spelningens avslutan. "inga kramar, inga pussar och inga foton" skrek vakterna till oss och alla andra fansen. "är det sant?!" frågade vi oss själva?! När jag kom fram till Johan var jag lite små ledsen för att jag inte skulle få någon "hejdå-kram-för-hela-sommaren" Men Johan ställde sig upp och kramade om mig och sedan fick jag både mobilen och pannan signerad. En fotograf tyckte det var skitkul så han tog en massa foton på mig och Anna. 
Anna var som fast klistrad på Adam ( en kille i bandet). Efter att fått dragit bort henne från honom gick vi bakvägen och träffade bandet och Johan igen. Jag kramade om Johan och tackade för i sommar. 
-tack själv, det  har varit kul att du kunnat hända med! (johan) 
sedan började jag och anna småbråka om vem som var snyggast johan eller adam. Såklart var svaret Johan, och det vet ju alla också!  
sen blev det att sova hos anna. och dagen efter var det skola. Och många konstiga blickar mötte vi. Vi hade ju världens finaste pannor med världens finaste namn på, INTE KONSTIGT :) 
TACK JOHAN FÖR I SOMMAR. DET HAR VARIT ASKUL! (inte för att jag vart på så många spelningar, men jag tror det var det som gjorde det hela mer speciellt!)

Kommentarer
Postat av: Marilyn

åååh! va kul ni verkar ha haft det synd att jag åkte till finland :(:(

nu blir det igna mer spelningar :(

2009-08-24 @ 10:00:42
URL: http://melss.blogg.se/
Postat av: fady

varför gråter ni :o ?

2009-08-24 @ 14:47:41
Postat av: anna

men bilden när vi kramas och man se rhonom bakifrån då?:( vi hade jättekul tack för en revlig dag :) puss

2009-08-24 @ 21:24:08
URL: http://arichardsson.blogg.se/
Postat av: camilla

Hej ja bara undrar en sak. Är det sant att du ska stå modell för ett klädmärke?:D

2009-08-26 @ 20:49:37
Postat av: Isa

jag hade också vella se han där:) va snällt av den där vakten som frågade om du ville ha vatten:) alltså varför fick man inte krama Johan? haha smart att gå in bakvägen<3

2009-08-28 @ 20:48:16
URL: http://isajohansson.blogg.se/
Postat av: Emma

Hej, nej jag var inte där. Jag kunde inte, varit utomlands, så har inte varit på en enda spelning i sommar, hehe (a)

2009-08-29 @ 14:33:13
URL: http://emaaaas.blogg.se/
Postat av: Angelica

fan att jag inte var där!

JAg fick inte :'(

GAH JAG DÖÖR NÄR JA HÖRDE AT JOHAN STRIPPA! 0_o

2009-08-29 @ 22:41:35
URL: http://angeliicahh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0